Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » Porozmawiajmy » O pracy




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Post : 10 sie 2016, 21:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2015, 13:23
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Witam, pracuję w biurze i wlasnie robimy wymianę niszczarek. Ponieważ pierwszy raz dostałam coś takiego „w buty” licze na to, że znajde tu osoby, które się znają bardziej niż ja takich urzadzeniach. Szef rzucił mi hasło – niszczarka ma być automatyczna, bo jest lepsza - no to was chcę podpytać czy faktycznie jest to dobry wybór?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 11 sie 2016, 0:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2015, 13:24
Posty: 61
Lokalizacja: Pruszkow
Na pewno wygodniejsza – oszczędzasz rączki ;)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 11 sie 2016, 2:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2015, 13:20
Posty: 38
Lokalizacja: Jozefow
Zgadzam się – wrzucasz co chcesz zniszczyć do specjalnej szufladki, naciskasz magiczny przycisk i idziesz np. w tym czasie wypić kawę :PP a tak serio serio – w takiej niszczarce możesz zniszczyć praktycznie wszystkie rodzaje dokumentów i nieważne czy będą miały spinaczami, zszywki, będą pogniecione, podarte czy na papierze błyszczącym. Możesz od niej wrzucić składanki komputerowe, karty kredytowe, płyty CD/DVD i wiele innych jeszcze rzeczy. O masz nawet taki przykład: https://www.urzadzenia-biurowe24.pl/pl/p/Niszczarka-Fellowes-AUTOMAX-500C/255, zebyś wiedziała z czym to się je :)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 11 sie 2016, 2:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2015, 13:23
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Rewelacja, to rzeczywiście szefo miał dobry pomysł, wielkie dzieki :) Jeszcze musze wybrać coś z urządzeń do laminowania. Najlepiej takich, które pozwalają zabezpieczyc dokumenty i na zimno i na ciepło.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 11 sie 2016, 4:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2015, 13:20
Posty: 35
Lokalizacja: Krosno
Z tego, co się orientuję to większość modeli już ma obie te opcje. Widziałem ostatnio wlasnie takie na stronie www.urzadzenia-biurowe24.pl. To chyba jakiś większy sklep z materiałami biurowymi, bo maja tam duży wybór i urządzeń i innych rzeczy, które na co dzień przydają się w biurze.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 11 sie 2016, 6:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2015, 13:23
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Oj to pewnie ja tez tam zajrzę. Mam na głowie całe zaopatrzenie biurowe, wiec często zaglądam do takich wlasnie sklepów.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 11 sie 2016, 6:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2015, 13:24
Posty: 61
Lokalizacja: Pruszkow
Witaj w klubie, ja również mam takie zadanie w firmie. A zamawiasz w jednym miejscu, czy raczej skaczesz – trochę tu, trochę tam?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 11 sie 2016, 7:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2015, 13:23
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
Skacze, choć jest to męczące, bo robie 50 zamówień, zamiast jednego, dużego. Ale mój szef ciągle marudzi – ma być najtaniej… Uchh…


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 11 sie 2016, 7:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2015, 13:24
Posty: 61
Lokalizacja: Pruszkow
Znam ten ból … i nie rozumiem tego podejścia. Zero ekonomii w tym wszystkim.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Indeks witryny » Porozmawiajmy » O pracy


 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron